Klachten
Bij Zonnepanelen Centra staat klantenservice hoog in het vaandel. Tevreden klanten zijn onze motivatie om zoveel mogelijk mensen te voorzien van groene energie. Wanneer u onverhoopt toch een slechte ervaring heeft of andere klachten heeft horen wij dat graag. Wij kunnen u immers niet helpen wanneer wij niet op de hoogte zijn van uw probleem. Bij het ontvangen van uw klacht zullen wij er alles aan doen u zo goed mogelijk te helpen. Dit kan zijn in de vorm van een snelle afhandeling of een (financiële) compensatie.
Hoe kan ik een klacht indienen?
- U kunt een klacht indienen via klantenservice@zonnepanelencentra.nl
- U kunt telefonisch een klacht indienen via +31 (0) 88 - 606 77 00
- U kunt uw klacht schriftelijk indienen naar het volgende adres
Zonnepanelen Centra
t.a.v. klantenservice
Nikkelstraat 8-10
2984 AM Ridderkerk
Wat moet ik doen in geval van schade?
Wij doen ons uiterste best uw bestelling veilig en wel bij u af te leveren. Helaas hebben wij niet alles in eigen hand en is schade helaas niet altijd te voorkomen. Wij vinden het uiteraard zeer vervelend wanneer u in deze situatie terecht komt. Wij willen u meegeven dat wij en het transportbedrijf ons uiterste best doen uw levering in goede banen te begeleiden. Wij vragen u bij ontvangst van uw producten deze te controleren. Mocht er toch onverhoopt een schade zijn ontstaan willen wij u vragen dit binnen 24 uur te melden. Dit kunt u per e-mail doen via klantenservice@zonnepanelencentra.nl of telefonisch via +31 (0) 88 - 606 77 00. Wanneer u foto’s bijvoegt in uw aanvraag kunnen wij uw klacht makkelijker behandelen. Dit zorgt voor makkelijkere en snellere oplostijd. Zo kunnen wij u nog sneller van dienst zijn en een (tijdelijk) ontevreden klant een tevreden klant maken.
Ontdek ons assortiment
Ontdek nu ons assortiment aan zonnepanelen/omvormers en profiteer vandaag nog van onze aanbiedingen!
Vrijblijvende offerte
Bent u ook geïnteresseerd? Vraag nu uw gratis offerte aan en maak gebruik van onze scherpe aanbiedingen!